Irene Brakman

Concerten songs from the Heart, Zingmeditaties, Klankmeditaties, Intuïtieve Kunst, Verhalen

woensdag 15 november 2017

Zingen en Klankmeditatie.

Het samen zingen met Amudra en Menor heeft zeker weer een bepaalde creativiteit in mij wakker gemaakt.

Het is zo heerlijk om te zingen en het bevrijd zoveel. Geen tijd meer om na te denken, je gaat in de stilte. Endorfinen worden aangemaakt die je een gelukszalig gevoel geven. En je voelt je gewoon goed!

In het verleden heb ik een aantal jaren Sacrale Klanken verzorgd, dit was het zingen van klanken en ook komen tot jouw eigen hartelied.
Daarna werd het: het ontwaken van de diamant! Want dit is toch wat er eigenlijk gebeurd. Nu hou ik er ook van om klankmeditaties te geven en toen dacht ik: "waarom deze niet combineren?"

Dus dat ga ik doen eerst zingen, je stem losmaken en je helemaal door laten klinken en daarna heerlijk ontspannen op een matrasje en de klanken van klankschalen, Nada Tarangini, de fluit en stem nog meer op je laten inwerken.

Toen ik het bedacht werd ik er blij van en dat is meestal een goed teken!


Dit ga ik in mijn eigen huis organiseren. Ik zal je laten weten via mijn blog wanneer dit is.

Irene.


The singing together with Amudra en Menor woke up some creativity.

It is so nice to sing and it makes free. No time to think, you disappear into the silence. Endorfines are made that give you a happy feeling.
And you just feel good!

Years ago I organized Sacred Sounds, this was the singing of sounds and let your own heart sing. The song of your heart.
After that: the waking up of the diamond"! Because is really happening. But I also like to give sound meditations, so I was thinking: why not combine these two.

So that is what I am going to do, Some techniques, sounding through, after that relaxation on a mattress and let the sounds of the singing bowls, the Nada Tarangini, the flute en the voice doing its work even further more.

When I thought about that it made me happy and that is a very good sign!


I am going to organize this at may home. On my blog I will let you no when.

Irene.